Victoria Beckham – Najlepsza marka roku 2014

Marka Victoria Beckham, która zadebiutowała na nowojorskim fashion weeku zaledwie 6 lat temu ma się doskonale. Jej kondycja poprawia się z roku na rok, czego dowodem są coraz większe zyski firmy. A nie ma lepszego dowodu na sukces, niż potwierdzenie ze strony księgowych.

Ten rok Victoria Beckham będzie wspominać jako rok wyjątkowy. Jej syn doskonale radzi sobie w reklamach Burberry. Mąż postanowił uczynić ze swojego nazwiska markę znaną nie tylko klientom H&M. A marka Victoria Beckham została uznana za brand roku podczas British Fashion Awards i zanotowała ogromny wzrost sprzedaży. W 2012 roku obroty firmy wynosiły blisko 16 milionów funtów. W tym roku skoczyły do okrągłych trzydziestu milionów. A to oznacza, że zyski Victorii z pewnością wzrosną. Choć już w ubiegłym roku przekraczały milion funtów. Dodajmy, że marka Victoria Beckham jest jedną z młodszych na brytyjskim rynku. W 2008 roku Victoria debiutowała z kolekcją sukienek na nowojorskim fashion weeku. Obecnie projektuje cztery kolekcje rocznie: tworzy torebki, okulary, dżinsy i młodszą – tańszą linię Victoria.

Niezłe wyniki jak na matkę czwórki dzieci, prawda? Mówi się, że sukces ma wielu ojców. Jednym z nich jest niewątpliwie Simon Fuller, były manager Spice Girls, który nadal opiekuje się Victorią. Do sukcesów finansowych byłej Spicetki dorzucić trzeba fakt, iż w ciągu ostatnich dwóch lat Victoria zdecydowanie poprawiła jakość swoich projektów, otworzyła sklep internetowy, a także – stacjonarny butik na Dover Street w Londynie. Sklep funkcjonuje od września tego roku i ma się świetnie. Podobnie jak buty, które Victoria projektuje sama – dawniej współpracowała z Manolo Blahnikiem i Louboutinem, więc miała okazję podłapać kilka sztuczek od mistrzów fachu. Z resztą sama ma niemałe doświadczenie z butami na bardzo wysokich obcasach. Filigranowa projektantka praktycznie się z nimi nie rozstaje.

Aby zamknąć rok nieco bardziej kolorowo, Victoria ogłosiła, że na początku 2015 roku wypuści kolekcję lakierów do paznokci zrobioną wspólnie z Nails Inc. Czyżby to był początek szerszej działalności Beckham na polu urodowym? Oby. W końcu czego nie dotknie się Victoria, zamienia się w obiekt pożądania, a w efekcie – złoto 🙂

 

źródło: vumag.pl

Kontakt